Det er ikke uden stolthed, at vi kan offentliggøre Faxe Boldklubs nye samarbejdsklub bliver superligaklubben FC Nordsjælland.

Vi har netop underskrevet aftalen på Right to Dream Park og glæder os meget til samarbejdet. FC Nordsjælland har gennem de seneste mange år fosteret ungdomslandsholdspillere på samlebånd og må siges, at have det med afstand mest veludviklede talentprogram på Sjælland.

I Faxe Boldklub forsøger vi, at give vores ungdomstrænere de bedste muligheder for ...dygtiggøre sig gennem uddannelse og inspiration på det højst mulige niveau. Vi vil på den måde fastholde og udbygge vores stab af engagerede trænere specielt til glæde for vores ungdomspillere i klubben. Med samarbejdsaftalen stiller FC Nordsjælland deres viden og erfaring til rådighed for Faxe BK og giver os adgang til en af Danmarks bedste træneruddannelser. Samtidige vil vores trænere og ledere få mulighed for, at deltage på workshops omhandlende aktuelle emner og få sparring omkring træningsmetoder og talentudvikling.

Ligeledes får vi muligheden for, at give vores ungdomspillere nogle spændende oplevelser omkring FC Nordsjællands kampe i Superligaen. Blandt andet med pre-match træning på stadion samt sæsonkort til meget favorable pris.

Vi ser meget frem til samarbejdet med Danmarks førende klub indenfor talentudvikling.

Hold i dag